Ha bármilyen módon nem elégedett a termékével, a Horze 30 napot biztosít, mely alatt visszaküldheti, vagy cserélheti a tételt. Kérjük vegye figyelembe, hogy a Horze nem tudja érvényesíteni a visszatérítést semmilyen olyan termékre, amely szennyezett, vagy bármilyen módon megsérült. Továbbá, sem csere, sem visszatérítés nem lehetséges olyan termékek esetén, amelyek meg lettek hímeztetve. Ingyenes, vagy bónusztermékek cseréje nem engedélyezett. Amennyiben visszaküldi, önt semmiféle pénzbeni, vagy tárgyi kompenzáció nem illeti meg érte.
CSERE: Egy tételt csak egy másik méretre lehet cserélni. Nem cserélheti másik színre, vagy másik termékre. Amennyiben a Horze nem tudja biztosítani azt a méretet, amelyet önt szeretne, felveszik önnel a kapcsolatot és felajánlanak egy másik méretet, vagy visszatérítik a vásárlása összegét. Csere esetén egyértelműen kell megadnia a kívánt méretet. A visszaküldés költsége önt terheli, bár a Horze a csereterméket ingyenesen kézbesíti, egy fő részére egy alkalommal. Amennyiben további cserét szeretne kérni, a Horze a normál szállítási díjakat fogja érte felszámolni. 2-3 héttel kell számolni, hogy a Horze feldolgozza a visszaküldést és feladja a csereterméket.
VISSZAKÜLDÉSEK: Bármely tételt visszaküldheti, amennyiben a termék ugyanabban az állapotban és csomagolásban van, mint amelyben ki lett küldve. A visszaküldés költsége önt terheli. Fontos, hogy informáljon minket azzal kapcsolatban, hogy a visszatérített összeget egyenesen a bankszámlájára szeretné visszakapni, vagy pedig levásárolható összegként a Horze fiókjába. Ha azt kéri, hogy egyenesen a bankszámlájára utaljuk vissza, kérjük, adja meg nekünk a nemzetközi bankszámlaszámát az IBAN számmal együtt és a bankja nevét, SWIFT kódját. 2-3 héttel kell számolni, hogy a Horze feldolgozza a visszaküldést és visszatérítse az összeget.
Kérjük vegye figyelembe hogy csak használatlan termék kerülhet visszaküldésre. A vevő által meghímeztetett terméket nem lehet visszaküldeni. Kérjük vegye figyelembe, hogy egyes termékek értéke nem visszatéríthető a különböző higiéniai, vagy egyéb biztonsági szabályokból kifolyólag. A visszaküldött fehérnemű értéke nem visszatéríthető, kivétel, ha a termék eredeti csomagolása felbontatlan és sértetlen.
Visszaküldés menete a Horze részére:
1: Jelentkezzen be a rendelési számával és az email címével a horze.hu/rendeléskeresés felületen keresztül és regisztrálja be a visszaküldendő terméke(ke)t.
2. Csomagolja vissza a dobozba a termékeket, amelyeket vissza szeretne küldeni és címezze meg kívülről az alábbi visszaküldési címmel:
Horze International GmbH (RETURN)
Dwarsdiep 19
9521CH Nieuw Buinen
Netherlands
3. Adja fel a csomagot az önhöz legközelebbi postára. A visszaküldés költsége önt terheli.
A visszaküldés feldolgozásáról email-ben értesíti a Horze.
A visszatérítés joga fennáll, ha a termék a szállítás során megsérült, továbbá hiányosnak, vagy hibásnak találtatik. Fenntartjuk a jogot a kisebb eltérésekre a termék színét és egyéb részleteit illetően. Amennyiben bármilyen kételye merülne fel ezekkel a részletekkel kapcsolatban (ugyanúgy a hímzett termékekre vonatkozóan is) javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, mielőtt leadná rendelését. Apróbb eltérések a termék részleteiben, színében nem jogosítanak fel reklamációra. A józan ész elveit szükséges alkalmazni.
A termék ár-érték aránya határozza meg, hogy annak értéke használt állapotában jogosult-e a visszatérítésre.
A visszatérítés érvényesítéséhez egy kitöltött visszaküldési formával együtt kell visszajuttatnia a terméket a Horze részére. Nagyon fontos, hogy elengedő információval lásson el minket a termék visszaküldési okát illetően: mennyit fizetett ki postaköltségként, illetve, hogy pénzvisszafizetést, vagy cserét részesítene-e előnyben. Amennyiben a termék hibája a Horzénak tulajdonítható, a visszaküldés költségét is megtérítjük az ön részére.
Kérjük vegye figyelembe, hogy a visszaküldés feldolgozása és a megfelelő kompenzáció folyamata 2-3 hetet vehet igénybe.
Kérjük vegye figyelembe, hogy ha egy visszaküldött, vagy cserecsomag elveszik a Horzénak történő visszajuttatás során, ön csak az esetben jogosult kompenzációra, amennyiben a birtokában van a csomagkövetési kód az adott szállítmányra vonatkozóan.
Ha egy hímzett megrendelés kézbesítése sikertelen és visszaérkezik a Horze részére, fel fogjuk keresni emailen, vagy telefonon. Ön jogosult a számára meghímzett termékek másodszori kézbesítésére is a Horze által. Amennyiben a Horze munkatársa nem tud kapcsolatba lépni önnel 14 napon belül, úgy az az ön részére ki lesz számlázva a visszaküldés adminisztrációs költségeivel együtt. A termék ezután meg lesz semmisítve.
Amennyiben egy olyan terméket küld vissza, amely egy 2-t fizet 3-at kap promóció része volt, a promóciós kedvezmény nem érvényesíthető többé. Az ingyenes termék értéke levonásra kerül a visszatérített összegből.