Gyakran Ismételt Kérdések a Horze.hu

Gyakori kérdések a fizetésekkel kapcsolatban:

Gyakori kérdések a rendelésekkel kapcsolatban:

  1. Először meg kell találnia a termékeket, amiket meg szeretne rendelni. Használja a navigációt, amely a megfelelő kategóriába vezeti.
  2. Amint a megfelelő kategóriában van, kattintson arra a termékre, amit szeretne és máris megérkezik a termék oldalára.
  3. A termékoldalán láthatja a termék nevét, leírását, árát és képeket róla minden színben. Egy linket is talál a termékoldalon, amely egy mérettáblázathoz vezeti. Válassza ki a kívánt színt és méretet és kattintson a kosárhoz adásra.
  4. Amint rákattintott a kosárhoz adásra, felugrik egy kis ablak, amely jelzi, hogy mit adott a kosarához. Ebben a kis felugró ablakban kiválaszthatja, hogy folytatja, vagy véglegesíti-e a vásárlást. Amennyiben még több terméket szeretne vásárolni, kattintson a "Folytatom a vásárlást" gombra. Ha tovább szeretne lépni a befejezéshez és kifzetni a terméke(ke)t, kattintson a "A vásárlás véglegesítése" gombra.
  5. A véglegesítésnél meg kell adnia a nevét, címét és a kiválasztott fizetési és szállítási módot. Amikor ezeket az adatokat helyesen megadta, kattintson az oldal alsó részén lévő megerősítés gombra. Ekkor elkészült a rendelésével, amelyről egy rendelés megerősítőt láthat, illetve egy rendelés megerősítő emailt is kapni fog.
Néha vannak csak webáruházas akciók, kedvezmények, de általában a teljes áras termékeket ugyanazokon az árakon értékesítjük a webáruházban és az üzletekben.
Sajnos nem. Két külön rendelésként lesznek kezelve.
A kuponkódok a kuponkód mezőben érvényesíthetőek a fizetéskor. Egyes kuponkódok nem kombinálhatóak egyéb kedvezményekkel.
Lépjen kapcsolatba velünk a vevoszolgalat@horze.hu email címen és megpróbáljuk utólag érvényesíteni a rendelésére.
Igen, lehetséges eltérő szállítási címet megadni. A kívánt szállítási címet hozzáadhatja a fizetési oldalon.
A horze.hu oldalon lehetséges az alábbi országokba történő rendelés:

Magyarország

Egyes esetekben lehetséges megváltozatni a rendelését miután leadta. Kérjük vegye figyelembe, hogy nem tudunk hozzáadni, vagy cserélni terméket, amelyek majd hozzáadódnak a megrendelés végösszegéhez. Kérjük, hogy az ezzel kapcsolatos segítségért vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a vevoszolgalat@horze.hu . email címen. FIGYELEM: Célunk, hogy minél hamarabb összekészítsük a rendeléseket, ezért ajánljuk, hogy a lehető leggyorsabban vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Amennyiben a rendelés még nem lett elküldve, úgy még meg tudjuk változtatni a kézbesítési címet. Kérjük, hogy segítségért vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a vevoszolgalat@horze.hu. email címen. FIGYELEM: Célunk, hogy minél hamarabb összekészítsük a rendeléseket, ezért ajánljuk, hogy a lehető leggyorsabban vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A legtöbb terméknél van mérettáblázat. Megtalálja a linket a mérettáblázathoz a termék oldalán. Amennyiben még mindig bizonytalan, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

Gyakori kérdések a kézbesítéssel kapcsolatban:

Ez attól függ, hogy mikor adta le a rendelését és milyen termékek vannak a bevásárló kosarában. A várható kézbesítési dátum mindig fel van tüntetve a rendelés véglegesítésekor és a megerősítő emailben. Több márkának van hosszabb várható kézbesítési ideje, ami lassabbá teszi a kiküldést, bár a Horze és B Vertigo termékek elég gyorsan kézbesíthetőek. Horze üzleteinkben bármikor személyesen is körbenézhet és ott is megvásárolhatja a termékét.

Az átlagos kézbesítési idő 3-8 munkanap, országtól függően.

A hímzett termékek kézbesítési ideje 5-10 munkanap.

Azoknak a termékeknek, amelyekből nem tartunk fent raktárkészletet, a várható kézbesítési ideje 5-13 munkanap. További információ a termék oldalán található, de mindig fel van tüntetve egy várható kézbesítési dátum a bevásárló kosárban és a fizetési oldalon is.

Kellett kapnia egy emailt csomagkövetési kóddal. Kattintson az emailben található linkre, ahol folyamatosan friss infomációkat szerezhet a csomagja hollétéről.

Amikor lead egy rendelést az oldalunkon, kapni fog egy visszaigazoló emailt róla. Elkezdjük összeszedni és becsomagolni a rendelését és 24 órán belül elindítjuk a raktárunkból. Amennyiben a rendelés tartalmaz olyan termékeket, amelyeknek hosszabb a kézbesítési ideje, először megvárjuk, amíg azok a termékek beérkeznek a raktárunkba. A hosszabb kézbesítési idő minden termék oldalán fel van tüntetve, továbbá ön kap egy értesítést is a várható kézbesítési dátummal kapcsolatban a rendelés megerősítőjében.

Amikor elindítjuk a rendelést, kapni fog egy emailt a csomagkövetési kóddal, amelyben nyomonkövetheti a rendelését. Amikor a rendelés megérkezik az adott helyi postára, értesítést fog róla kapni SMS-ben, vagy levélben. Ne felejtse el magával vinni a személyi igazolványát és a csomagkövetési kódot, amikor felveszi a rendelését a postán. Ne felejtse el, hogy a rendelését 14 napon belül fel kell vennie a postáról, hogy elkerülje a visszaküldést.

Gyakori kérdések visszaküldésekkel kapcsolatban

Ha vissza szeretné küldeni a terméket, a visszaküldést online kell regisztrálnia.

Visszaküldés ügyfélszámlával:

  1. Jelentkezzen be ügyfélfiókjába.
  2. Navigáljon a "Megrendeléseim" menüpontra, és válassza a "További részletek" lehetőséget.
  3. Kattintson az oldal alján a "Visszaküldött tételek" gombra.
  4. Válassza ki a visszaküldeni kívánt termékeket, és kövesse az utasításokat.

Vásárlói fiók nélküli visszaküldések :
Ha ügyfélszámla nélkül rendelt, akkor online regisztrálhatja a visszaküldést a rendelési szám és az e-mail cím megadásával.

Miután regisztrálta a visszaküldést, további információkat fog kapni a csomag megfelelő visszaküldéséről.

Ne felejtsen el elismervényt kérni a küldemény számával. Tartsa ezt a dokumentumot biztonságos helyen a visszaküldés teljes feldolgozásáig.

A Horze a raktárba való beérkezéstől számított 1-2 héten belül feldolgozza a visszaküldést. Amint a feldolgozás befejeződött, külön e-mailben értesítjük Önt.

Az ön által visszaküldött rendelés teljes feldolgozása általában 2-3 hetet vesz igénybe. Kérjük, lépjen kapcsolatba a vevőszolgálatunkkal, amennyiben bármilyen felmerülő kérdése van a visszaküldésével kapcsolatban.

Azt tanácsoljuk, hogy őrizze meg a csomagkövetési kódot a visszaküldéséhez, annak érdekében, hogy követhetőbb legyen egy esetleges elveszés esetén is. Az elveszett visszaküldéseket csak olyan esetben térítjük vissza, amennyiben birtokában van a csomagkövetési kód.

Az online rendelt termékek kizárólag a webáruházon keresztül cserélhetőek, vagy küldhetőek vissza. Kérjük, használja a visszaküldési/csere nyomtatványt, amit a rendelésével kapott. Amennyiben nem kapott, vagy nem találja, kérjük, segítségért lépjen kapcsolatba velünk az alábbi email címen: vevoszolgalat@horze.hu
A pénzt ugyanazzal a fizetési móddal térítjük vissza, amelyet a fizetés során használt.
Ez nagyon sajnálatos, de néha megtörténhet. Amennyiben a csomagolás sérült kívülről, ne vegye át a postán. Kérjük, hogy segítségért lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, mellékelve képeket, leírást a sérült termékről.

Gyakori kérdések ajándékkártyákkal kapcsolatban:

Keressen rá az ajándékkártyára a keresősávban és az közvetlenül arra az oldalra vezeti. Ott kiválaszthatja az összeget és a kosarához is hozzá tudja adni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ajándékkártyát nem tud egyben fizetni más termékekkel.
Amikor a bevásárló kosarába lép, hozzá fogja tudni adni az ajándékkártya számát rögtön a termékek összesítése után.
Korlátlan számú ajándékkártyát tud hozzáadni egy rendeléshez.
Ha hozzáad egy ajándékkártyát a fizetéshez, mi az azon rendelkezésre álló teljes összeget le fogjuk vonni. Amennyiben a rendelés összege magasabb, mint az ajándékkártyán lévő összeg, a fennmaradó összeget a normál fizetési módjaink szerint rendezheti.
Ha olyan termékeket küld vissza, amelyek ajándékkártyával lettek fizetve, a pénzt az ajándékkártyára fogjuk visszatéríteni. Kapni fog egy emailt az ajándékkártya adataival a visszatérített összegről, amint beérkezett a visszaküldése.
Igen - kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a vevoszolgalat@horze.hu email címen. Adja meg a nevét és az ajándékkártya számát. Ha elvesztette az ajándékkártya számát, kérjük, adja meg az email címét, amelyre rendelték az ajándékkártyát, vagy a rendelési számot a rendelés megerősítőjéből.
Sajnos nem lehetséges ajándékkártyát vásárolni kuponkóddal.

Gyakori kérdések egyéb témákban:

Kattintson ide, és tekintse meg az összes Horze üzletet és viszonteladót
Minden hírlevélben van egy link "LEIRATKOZÁS" az email alján. Kattintson a linkre a leiratkozáshoz. Kapni fog egy megerősítő emailt a leiratkozásáról.
Webáruházunknak bizonyos márkákból eltérő a kínálata, mint a Horze üzleteinknek. Ha szeretné megtudni, hogy egy termék elérhető-e az önhöz közeli üzletben, kérjük lépjen kapcsolatba az adott üzlettel. Itt megtekintheti a Horze üzleteinket.

Egyéb kérdések ?

Örömmel segítünk! Mindig felveheti velünk a kapcsolatot írásban, és a mi Az ügyfélszolgálat hétfőtől szombatig is az Ön rendelkezésére áll.

Kapcsolatba lépni

+3614088186

Hétfő és csütörtök

02:00 - 04:00 óra

;